Rákay Philip nagyon mellényúlt az „amerikai trollozással”
Nem állja ki a valóság próbáját az az állítása, hogy az Aranybullát „amerikai trollok” pontozták le a filmes adatbázis oldalán.
Nem állja ki a valóság próbáját az az állítása, hogy az Aranybullát „amerikai trollok” pontozták le a filmes adatbázis oldalán.
Fehér György 1989-ben készült ikonikus filmjét, a Szürkület restaurált változatát mutatják be februárban a Berlinalén. A filmben Haumann Péter egy gyermekgyilkossági ügyben nyomozó felügyelőt alakít.
A nagy tudású filmes szakember arról is beszélt, hogy a „444 toplúzer hülyegyerekei” mit írtak „Soros blogjára”, de ezt elnézhetjük nekik, mert „ki tudja, milyen szerek hatása alatt álltak”.
A film bevétele rohamléptekkel nő, 1,7 milliárdos bevételével már a világ valaha volt hetedik legsikeresebb filmje.
A James Bond- és Mission: Impossible-filmben is szereplő, a legnagyobb nevekkel együtt dolgozó színésznő megdöbbent, hogy egyes kritikusok mennyire utálták Enyedi Ildikó filmjét.
A légy, a Meztelen ebéd, a Karambol és a Videodrome rendezője, David Cronenberg visszatért ahhoz, amit talán a legjobban szeret: az elborult, sötét testhorrorokhoz. Igaz, A jövő bűnei Viggo Mortensennel, Léa Seydoux-val és Kristen Stewarttal a főszerepben nem azzal kelt hányingert, amivel a horrorok szoktak.
A Jeffrey Epstein mádámjaként elhíresült Ghislaine Maxwell egyike annak a kevés női szexuális ragadozónak, akik bekerültek a köztudatba, kétes hírnevét azonban nemcsak az egykori partnerével elkövetett bűntetteinek tudhatja be, hanem annak is, hogy nő és olyan fényűző életet élt, amely éveken át sikeresen elfedte, amit Epsteinnel művelnek.
Mégsem költözik az Amazonra a folytatás.
Kalamár Tamás és társai első fokon megnyerték a szerzői jogok megsértése miatt indult pert.
Másfél milliárd dollárnyi bevétel kellett a győzelemhez.
Minden idők egyik legjobb, Oscar-díjra is jelölt magyar filmje a férfi főszereplő, Morcsányi Géza emlékére vált ingyenesen elérhetővé vasárnap estig a Filmión.
A Netflix új bankrablásos sorozatának epizódjait bármilyen sorrendben megnézhetjük, ez a variációs lehetőség önmagában izgalmasabb, mint a sorozat részei akármilyen fix elrendezésben. Mindez arról is képes elvonni a figyelmünket, hogy tulajdonképpen egy közepes, logikai buktatóktól és fájó hiányosságtól sem mentes sztorit nézünk. Kaleidoszkóp kritika.
Rákay Philipék történelmi sorozatáról maga az azt bemutató köztévé állított nagyon furcsákat. Most kiderült, mi okozta a kínos bakit.
Megduplázták a támogatást, ezzel az utóbbi évek egyik legdrágább történelmi filmes produkciója lett így az 1242 – A Nyugat kapujában.
Huszonhat évvel a klasszikus horror után bemutatják a sorozat hatodik részét is, amely ezúttal egy nagyvárosban játszódik majd.
Rákay Philipék produkciója olyan közmegvetés sújtotta próbálkozásokat is alulmúlt, mint a Kis Vuk, vagy az Álom.net.